Harun AKCA
İletişim Merkezi Şubesi Müdürü
İletişim Merkezi Şubesi Müdürünün görevleri şunlardır;
- Şubenin görev alanına giren her türlü yazışmayı mevzuata uygun olarak yürütmek,
- Yasal süresinde cevaplanmayan başvurulara ilişkin ilgili birimlere günlük olarak bilgilendirme elektronik postası gönderilmesini sağlamak,
- Aylık olarak merkez ve taşra teşkilatı birimlerinin Kurum Performans Raporlarını hazırlamak,
- İletişim Merkezine vatandaşlardan gelen başvuruları analiz edilebilir şekilde konu bazlı raporlamak,
- Merkez ve taşta teşkilatı birimlerinin kendi birimleri ile ilgili İletişim Merkezi hizmeti verilerini talep etmeleri halinde birim amirleri ile paylaşmak,
- Merkez ve taşra teşkilatında görevli basın ve halkla ilişkiler yetkilileri, koordinatörler ve kullanıcılara görev alanına ilişkin tüm konularda telefon veya elektronik posta yoluyla destek vermek
- İletişim merkezi hizmet alım teknik şartnamesini hazırlamak ve satın almayı yapacak ilgili birime iletmek,
- İletişim merkezi hizmet alım sözleşmesine göre belirlenen hizmet başlangıcında ve bitiminde kabul işlemlerini gerçekleştirmek, hak edişlerde görev alacak muayene ve kabul komisyonu ile kontrol teşkilatı komisyonlarını oluşturmak,
- Aylık hak edişler de eksik gün sayıları, fazla çalışma süreleri, dış arama ve sms gönderimleri, SGK tahakkuk fişi ve hizmet listesi, hak ediş raporu, vardiya tablosu, personel listesi, aylık çağrı raporu, prim listesi, maaş ödemeleri listesini kontrol etmek; imza süreçlerini tamamlamak,
- Hizmet başlangıç dönemlerinde TÜRKSAT tarafından gönderilen sözleşme eklerini incelemek; eksik ve hatalı olan belgelerin TÜRKSAT tarafından tamamlanması sağlamak, İletişim Merkezi hizmetlerinin etkin ve sağlıklı yürütülebilmesi için iş süreç standartlarını oluşturmak,
- İletişim Merkezinde görev yapacak bütün personelin göreve başlama onaylarını vermek, İletişim Merkezinde görev yapan birim yöneticisi, kıdemli takım lideri, takım lideri ve mevzuat uzmanlarının izin onaylarını vermek,
- İletişim Merkezinde görevli personelin veya Bakanlığımız birimlerindeki yetkililerin talepleri üzerine belirli konularda uzaktan eğitim verilmesi sağlamak
- İletişim Merkezi yazılımında (mebim.meb.gov.tr) İletişim Merkezinde görev yapan personelin ve kullanıcılarının ihtiyaçlarına göre geliştirmelerin yapılmasını sağlanmak,
- İletişim Merkezi görev alanı kapsamında vatandaşlara verilen hizmetin sağlıklı, hızlı ve verimli gerçekleşmesi için basın ve halkla ilişkiler yetkilileri, koordinatörler ve kullanıcılara gerekli hizmet içi eğitim ve seminer faaliyetlerini planlamak,
- İletişim Merkezinde görevli personelin turnike kayıtları her ayın ilk haftasında kontrol etmek; işe giriş çıkış saatleri takip etmek,
- Basın ve yayın kuruluşlarında İletişim Merkezine ilişkin yayınlanan haberleri takip etmek,
- Bilgi Edinme ve CİMER üzerinden gelen MEBİM konulu başvuruları cevaplamak,
- Mahkemelerden istenilen bilgi veya belge taleplerini cevaplamak,
- İl Millî Eğitim Müdürlüklerinde görevli Maarif Müfettişlerince istenilen bilgi ve belge taleplerini cevaplamak,
- İletişim Merkezi görev alanında Türkiye Büyük Millet Meclisinden gelen soru önergelerini cevaplamak,
- Bağımsız firmalarca her üç ayda bir yapılan İletişim Merkezi Hizmeti Memnuniyet Ölçüm Anketi sonuçlarını değerlendirerek varsa gerekli tedbirleri almak,
- Görevi ile ilgili her türlü toplantı, seminer ve hizmet içi eğitim faaliyetlerine katılmak,
- Müşavirin verdiği diğer görevleri yerine getirmek,