Adnan ATMANLIOĞLU
İdari ve Mali İşler Şubesi Müdürü
İdari ve Mali Hizmetler Şube Müdürünün görevleri şunlardır;
- Müşavirlik için ihtiyaç duyulan personelin teklifleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
- Müşavirliğe atanan veya ayrılan personelin göreve başlama ve ayrılma yazılarını ilgili birimlere göndermek,
- Kadro işlemlerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
- Müşavirlik personelinin maaş, emekli kesenekleri ve SGK prim işlemleri, harcırahlarının hazırlanması, görev yolluğu, kişi borçları ve benzeri ödemeleri, icra işlemlerinin takibi ile sendika üyeliğiyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek ve gerektiğinde bu konularla ilgili kuruluşlarla iş birliği yapılmasını sağlamak, Personel harcırahların yapılarak tahakkuk ettirilmesini sağlamak, Personelin rapor ve izinlerine ilişkin işlemlerini yapmak
- Müşavirlik personeli ile ilgili geçici görevlendirme ve diğer makam onaylarını almak ve kayıtlarının tutulmasını sağlamak,
- Geçici görevli personelin devam-devamsızlıklarını her ayın sonunda kadrosunun bulunduğu kuruma bildirmek ve özlük hakları ile ilgili diğer iş ve işlemleri takip etmek,
- Müşavirin izinli, görevli ve raporlu olması hâlinde yerine vekâlet edecek personel için onay hazırlamak,
- Vekâlet onayları, görev değişimleri, görev dağılımları ile personele tebliğ dilmesi gereken yazı ve benzerlerini ilgililere duyurmak,
- Müşavirliğe gelen gizlilik dereceli, gizli, çok gizli, kişiye özel ve hizmete özel bütün evrakları Müşavire sunmak,
- Müşavirliğin Stratejik Plan faaliyetlerini izlemek ve değerlendirmek, Müşavirliğin Stratejik Eylem Planı’nı, Yıllık Performans Programı’nı ve Yıllık Birim Faaliyet Raporu’nu hazırlamak,
- Müşavirlik personeline ait sürekli ve geçici giriş kartı, Ankara kart ve personel kimlik kartı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Müşavirlik personelinin hizmetleri gereği ihtiyaç duyulan her türlü araç, gereç, donatım, tüketim malzemesi (toner, kâğıt, kırtasiye ve benzeri) ihtiyacını tespit, temini, depolanması ve dağıtımı ile ilgili iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
- Müşavirliğin çalışma alanında bulunan büro makineleri, bilgisayar ve telefon, faks, elektrik ve haberleşme tesisatı, klima, TV, video, fotokopi makinesi ve diğer cihazların periyodik bakımının yaptırılması, arıza hâlinde onarılması ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek,
- Müşavirlikte iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin gerekli tedbirlerin alınması ile ilgili iş ve işlemleri ilgili Genel Müdürlüğün koordinesinde takip etmek,
- Doküman Yönetim Sistemi (DYS) ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek; dosyalama, arşivleme ile ilgili iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
- DYS dışı gelen evrakı kaydetmek, evrakı taratarak DYS’ye yüklemek ve konularına göre Müşavir ve şube müdürlerine yönlendirmek; DYS dışı giden evrakın çıktılarını alarak ilgili yerlere ulaştırılmasını sağlamak,
- Müşavirliğin bütçe ve mali iş ve işlemlerini mevcut kanun, tüzük ve yönetmelik hükümlerine göre yürütmek, gerekli kayıtları tutmak,
- Müşavirlik bütçesini ilgili plan ve programlara göre hazırlamak ve uygulamak (Müşavirlik bütçesi ile ilgili gerekli tenkis, ödenek gönderme- aktarma taleplerini ve ödeme emri işlemlerinin yapılmasını sağlamak ve kontrol etmek).
- Müşavirliğin satın alma işlemlerini ve ihale işlemlerini mevcut mevzuat hükümlerine göre yürütmek; firmalardan teklif istemek ve gelen teklifleri incelemek,
- Müşavirliğin arşiv iş ve işlemlerini yürütmek, Müşavir tarafından verilen diğer görevleri yürütmek.
- Bakan tarafından verilen diğer görevleri yapmak. Müşavirliğe verilen görevleri kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, emir, çalışma plan ve programlarına uygun olarak yürütmek,